igiino-kyriakatiko-prwino-me-avocado

Αναρωτιέστε ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά για ένα πλήρες και υγιεινό πρωινό;

Στοιχεία μελετών υποδεικνύουν πως ένα πλήρες και υγιεινό πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει βιταμίνη C, D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ασβέστιο, σίδηρο, πρωτεΐνες, μαγνήσιο, υδατάνθρακες και Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ξεκινώντας την ημέρα με ένα σωστό πρωινό, μας παρέχει θρεπτικά συστατικά και μας κρατάει χορτάτους για αρκετές ώρες.

Τι καλύτερη ιδέα από το ξεκινήσουμε τη μέρα μας με ένα απολαυστικό υγιεινό πρωινό με τοστ, αβοκάντο, ψητές ντομάτες και βραστό αυγό.

igiino-kyriakatiko-prwino-me-avocado
Image sources: Camille Styles

Υλικά

2 φέτες ψωμί του τοστ
1 αβοκάντο
12 μικρά ντοματίνια cherry
2 αυγά
ανθός αλατιού
φρέδκο πιπέρι
φρέσκο κόλιανδρο
σως τσίλι
1 lime
μίξη σπόρων (σουσάμι – chia – λιναρόσπορος – κάνναβης)

Εκτέλεση

Σε νερό που βράζει ρίξτε τα αυγά και ρυθμίστε το χρονόμετρο για 8 λεπτά. Αφαιρέστε αμέσως τα αυγά και βυθίστε τα σε ένα λεκανάκι με παγωμένο νερό. Στη συνέχεια ανοίγετε το ζεστό (χλιαρό) νερό της βρύσης και  ξεφλουδίστε το αυγό ενώ τρέχει το νερό για να το επαναφέρετε στη θερμοκρασία δωματίου.

Ψήστε το ψωμί και κόψτε το στη μέση. Ξεφλουδίστε το αβοκάντο, κόψτε σε φέτες και ρίξτε τις πάνω στο ψημένο τοστ. Ζεστάνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι και σοτάρετε τα ντοματίνια, κομμένα στη μέση, μέχρι να μαλακώσουν. Κόψτε τα αυγά και μαζί με τα ντοματίνια βάλτε τα πάνω στις φέτες του τοστ μαζί με τις φέτες αβοκάντο.

Αλατοπιπερώστε, προσθέστε φρέσκο κόλιανδρο λίγες σταγόνες σως τσίλι, λίγο lime και πασπαλίστε τους σπόρους.

Είστε έτοιμοι να απολαύσετε το κυριακάτικο πρωινό σας με υγιεινά συστατικά!