4 tips διαχείρισης βάρους κατά τη διάρκεια των εορτών

Πολλές φορές νομίζεις πως αν δεν φας τίποτα όλη την ημέρα, πριν πας σε ένα γιορτινό τραπέζι, θα σε βοηθήσει στο να μην πάρεις κιλά. Αυτό όμως φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα, καθώς θα είσαι πολύ πεινασμένη και η ποσότητα που θα καταναλώσεις θα είναι πολύ περισσότερη.

Ακολούθησε τα παρακάτω 4 tips για να διαχειριστείς το βάρος σου κατά τη διάρκεια των εορτών χωρίς να στερηθείς τίποτα από αυτά που σου αρέσουν, αλλά και για να μην καταλήξεις με παραπάνω κιλά.

Αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές που είναι γεμάτες λίπος και ζάχαρη. Καταναλώστε φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας και ψάρι.

Προσθέστε στα γεύματα σας άφθονα λαχανικά. Βοηθήστε το σώμα σας να ξεφουσκώσει, καταναλώνοντας άφθονα χόρτα, μπρόκολο, λάχανο και σπανάκι.

Βάλε στην καθημερινότητά σου 1 ώρα γυμναστικής. Βοηθάει πολύ τον μεταβολισμό σου, αλλά και την ψυχολογία σου. Αν δε θες να κάνεις κάποιου είδους γυμναστική, αυτή η εποχή είναι ιδανική για ένα περίπατο με αγαπημένα πρόσωπα.

Πίνετε άφθονο νερό. Ο καλύτερος τρόπος για να αποτοξινωθείτε είναι να πίνετε νερό. Αν θέλετε να του δώσετε γεύση, μπορείτε να προσθέσετε τζίνζτερ, αγγούρι ή λεμόνι.

No Comments Yet

Comments are closed