10 καθημερινά tips καλύτερης οργάνωσης

10 καθημερινά tips καλύτερης οργάνωσης

Όλοι μπορούμε να γίνουμε λίγο πιο οργανωτικοί αρκεί να καταστρώσουμε ένα αναλυτικό σχέδιο δράσης για να κάνουμε πιο εύκολη και πιο ευχάριστη την καθημερινότητα μας.

Η σωστή διαχείριση χρόνου μπορεί να σε γλιτώσει από το άγχος και την κούραση και να σε βοηθήσει να κερδίσεις περισσότερο χρόνο για να κάνεις αυτά που θέλεις.

10 καθημερινά tips καλύτερης οργάνωσης.

Άφησε τα κλειδιά και το κινητό σου στο ίδιο σημείο

Για να μη σπαταλάς πολύ χρόνο ψάχνοντας τα κλειδιά ή το κινητό σου, προσπάθησε να τα αφήνεις σε ένα σημείο κοντά στην είσοδο του σπιτιού.  Έτσι, με αυτό τον τρόπο θα ξέρεις πάντα που βρίσκονται και δε θα χάνεις χρόνο.

Φτιάξε μια λίστα εργασιών

Φτιάξε κάθε μέρα από μια νέα λίστα με όσα έχεις να κάνεις με βάση τη λίστα της προηγούμενης ημέρας καθώς και με ότι νέο προκύψει.
Όρισε μια ώρα νωρίς το πρωί ή το βράδυ πριν κοιμηθείς για να οργανώσεις στη λίστα όλα όσα έχεις να κάνεις την επόμενη ώρα.

Έλεγχε το τραπεζικό σου απόθεμα online

Με ένα καθημερινό γρήγορο έλεγχο στον τραπεζικό σου λογαριασμό, βλέπεις τι έχεις ξοδέψει την προηγούμενη μέρα, ελέγχεις για τυχόν έξτρα χρεώσεις και δεν κάνεις άσκοπες σπατάλες αποταμιεύοντας περισσότερα χρήματα.

Πάρε ένα μικρό σημειωματάριο

Το σημειωματάριο θα σου χρειαστεί για να σημειώσεις τυχόν παραλείψεις από τη λίστα του σούπερ μάρκετ, χρήματα που έχεις ξοδέψει, πληροφορίες για ένα επερχόμενο ταξίδι, πράγματα που θέλεις να κάνεις, τυχαίες σκέψεις. Προσπάθησε να το έχεις πάντα μαζί σου γιατί δε ξέρεις ποτέ τι θα χρειαστεί να σημειώσεις. Ένα μικρό σημειωματάριο είναι το απαραίτητο εργαλείο για μια πιο οργανωμένη ζωή.

Οργάνωσε το πορτοφόλι σου

Η οργάνωση του πορτοφολιού είναι μια από τις συνήθειες που πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητα σου. Κράτησε ότι σου είναι χρήσιμο, ταυτότητα, πιστωτικές κάρτες, επαγγελματική κάρτα, εισιτήρια, κάρτα σούπερ μάρκετ και πέταξε όποια άλλη κάρτα δε χρησιμοποιείς ή έχει λήξει ή ότι άλλο δε χρησιμοποιείς καθημερινά. Μετέφερε μερικά από τα κέρματα στον κουμπαρά σου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

Προγραμμάτισε το ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής

Σημείωσε τα υλικά που θα αγοράσεις, προγραμμάτισε το χρόνο που θα χρειαστείς στο σούπερ μάρκετ και το χρόνο για το μαγείρεμα.

Διάλεξε τα ρούχα που θα φορέσεις

Βάλε στην άκρη από το προηγούμενο βράδυ τα ρούχα που θα φορέσεις την επόμενη μέρα στη δουλειά. Τσέκαρε το δελτίο καιρού, για να ξέρεις πως να ντυθείς. Έτσι εξοικονομείς χρόνο και αποβάλεις το άγχος μην αργήσεις στη δουλειά.

Προετοίμασε τα παρελκόμενα

Όπως προετοιμάζεις την γκαρνταρόμπα της επόμενης μέρας, έτσι κάπως τακτοποιείς και ανανεώνεις τις τσάντες με το φαγητό των παιδιών, την τσάντα του γυμναστηρίου και φυσικά την τσάντα της εργασίας. Να έχεις εύκαιρη μια ομπρέλα σε περίπτωση που ο καιρός είναι βροχερός.

Ακολούθησε μια καθημερινή ρουτίνα

Η επανάληψη της λίστας εργασιών είναι μια καθημερινή ρουτίνα που σου παρέχει την αίσθηση της δομής, βοηθάει στη διαχείριση και τον έλεγχο του άγχους.

Πλύνε τα πιάτα και στρώσε το κρεβάτι σου

Φρόντισε να έχεις πλυμένα τα πιάτα και καθαρό νεροχύτη. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα με καθαρή κουζίνα μαγειρεύουν περισσότερο. Μια άλλη μελέτη έχει δείξει πως αν στρώνεις καθημερινά το κρεβάτι σου σε βοηθάει να χαλαρώσεις και να ξυπνάς ευχάριστα.

 

Βάλε τη ζωή σου σε τάξη με χρήσιμα tips και συμβουλές που θα βρεις στην κατηγορία Tips Οργάνωσης.